85 653 77 84 +48 534 44 54 54

TERAPIA FALĄ UDERZENIOWĄ JEST NOWOCZESNĄ, BARDZO SKUTECZNĄ METODĄ LECZENIA:

• zapalenia przyczepu rozścięgna podeszwowego - "ostrogi piętowe"
  • bólów przyczepów ścięgien - "łokieć tenisisty" i "łokieć golfisty"
  • uszkodzeń ścięgien i torebek stawowych
  • zwapnień około barkowych
  • zespołów bolesnego barku z ograniczeniem ruchomości
  • bólów rzepki - "kolano skoczka"
  • zespołów bólowych stawów
  • ostrych i przewlekłych zespołów bólowych kręgosłupa
  • przewlekłych entezopatii
  • blizn mięśniowych
  • zespołów pourazowych związanych z bólem
  • zapaleń pochewek ścięgnistych i kaletek maziowych
  • zespołów bolesnego Achillesa
  • powtarzających się bólów mięśniowych kończyn górnych i dolnych
  • zespołów mięśnia piszczelowego przedniego
  • dolegliwości bólowych okolicy kości śródstopia

Fala uderzeniowa działa na zasadzie mechanicznych impulsów ciśnieniowych, które rozchodzą się jako fala w określonym środowisku. Jej głównymi efektami terapeutycznymi jest działanie przeciwzapalne i przeciwbólowe. Zabieg jest krótki i całkowicie bezpieczny, a dzięki temu jest nieinwazyjną metodą leczenia.

WSKAZANIA DO STOSOWANIA:
1. Ortopedia i urazy sportowe
Fale uderzeniowe są doskonałą metodą leczenia stosowaną w ortopedii. Potrafią rozdrobnić i rozpuścić złogi wapniowe w ścięgnach i stawach, poprawiając w ten sposób ukrwienie i przemianę materii lub obniżyć napięcie w tkankach przyspieszając ich regenerację. Redukują zmęczenie i ból, przynoszą szybką ulgę oraz przywracają sprawność ruchową.

2. Medycyna estetyczna
Terapia falą uderzeniową aktywuje metabolizm komórek tłuszczowych. Rezultatem jest lepsze usuwanie produktów przemiany materii przez układ limfatyczny. Konsekwencją takiego działania jest stymulacja aktywności fibroblastów i synteza kolagenu w skórze, co powoduje wzrost gęstości i spoistości skóry, redukcję zmarszczek, poprawę elastyczności, ujędrnienia i wyglądu skóry.

Zakres zastosowań:

• leczenie cellulitu
  • wzmocnienie tkanki łącznej
  • wygładzanie blizn
  • leczenie rozstępów
  • leczenie pajączków naczyniowych

Dla zapewnienia efektywności i długo trwającego efektu wyleczenia cellulitu wykonujemy od 6 do 12 zabiegów. Każdy zabieg trwa około 30 min. Znacząca poprawa w strukturze skóry jest zauważalna po 3-4 zabiegach. Korzystny efekt terapii anty-celulitowej utrzymuje się przez 6 miesięcy a czasami nawet dłużej.

KORZYŚCI Z LECZENIA FALĄ UDERZENIOWĄ:

• Organizm nie jest obciążony środkami farmakologicznymi
  • Możliwość zapobiegania interwencji chirurgicznej i związanego z nią ryzyka
  • Dzięki leczeniu w warunkach ambulatoryjnych nieobecność w pracy, jak również niemożność uczestniczenia w treningach w przypadku sportowców jest zredukowana do minimum

ZABIEGI SĄ DOBIERANE INDYWIDUALNIE DO POTRZEB PACJENTA, NAKIEROWANE NA OBSZAR CHOROBOWY.
ZABIEGI WYKONUJE SIĘ W ODSTĘPACH 2-7 DNIOWYCH.
ILOŚĆ ZABIEGÓW W JEDNEJ SERII TO 5-7.

Terapia falą uderzeniową ESWT (Extracorporeal Shock Wave Therapy) to metoda, która od końca lat 80-tych jest powszechnie stosowana w rehabilitacji. Oprócz licznych walorów terapeutycznych, znajduje również szerokie zastosowanie w medycynie estetycznej. Od niedawna wykorzystuje się ją m.in. w walce z wrogiem numer jeden kobiet - znienawidzonym przez nie cellulitem.

Terapia ESWT - polega na wykorzystywaniu ciśnienia powstającego w wyniku emisji fali akustycznej, która oddziałuje na główne przyczyny powstawania cellulitu. Pobudzenie metabolizmu komórek tłuszczowych sprzyja usuwaniu toksyn poprzez układ limfatyczny zalegających w przestrzeniach międzykomórkowych, powstających w wyniku przemiany materii.

Metoda terapii falą uderzeniową wpływa na tkankę łączną w miejscach dotkniętych cellulitem, wprowadzając ją w delikatne wibracje i sprawiając, że ta delikatnie rozciąga się i zwiększa tym samym swoją elastyczność. W ten sposób poprawia się wygląd skóry.

Podczas zabiegu rozbity tłuszcz zostaje wydrenowany tak, aby mógł zostać zmetabolizowany w wątrobie. Działanie fali uderzeniowej stymuluje mikrokrążenie w komórkach tłuszczowych, poprawia metabolizm, wygładza, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry, usprawnia krążenie krwi oraz limfy. Dzięki temu skóra napina się, co powoduje zmniejszenie objętości, czyli wyszczuplenie leczonych obszarów ciała.

Przeciwwskazaniem do leczenia jest ciąża i okres karmienia piersią, choroby serca i układu krążenia, cukrzyca, niewydolność nerek i wątroby, choroby nowotworowe.

Najlepsze efekty są osiągane po serii 6-10 zabiegów wykonywanych co 3-4 dni.

Zabieg jest nieinwazyjny i bezbolesny.

Cellulit - tzw. pomarańczowa skórka, powstaje w wyniku nadmiernego rozrostu i gromadzenia się tkanki tłuszczowej bezpośrednio pod skórą. Zmienione komórki tłuszczowe uciskają naczynia krwionośne powodując tym samym zaburzenie mikrokrążenia. W wyniku zanieczyszczenia toksynami i niedożywienia komórek, na skórze powstają charakterystyczne grudki, nierówności i pofałdowania.

Cellulit występuje najczęściej u kobiet. Zwykle w okolicach ud, pośladków, brzucha i ramion. Jego powstawaniu sprzyja nadwaga, zmiany hormonalne. Co ciekawe, problem nie musi jednak dotyczyć tylko osób otyłych. Jest bowiem schorzeniem, które dotyka również osoby szczupłe, młode, a nawet wysportowane.

ESWT to jednocześnie jedyna skuteczna, nieinwazyjna i naukowo udowodniona metoda w leczeniu tzw. ostróg piętowych. Sprawdź zabiegi rehabilitacyjne wykonywane przy pomocy terapii falą uderzeniową wykonywane w Omeda Rehabilitacja.

Fabryczna 39 | Ciepła 36

15-482 Białystok

Godziny przyjęć:
Poniedziałek-piątek: 8:00 - 18:30
Sobota-niedziela: nieczynne
Rejestracja i informacja

centrum@omedarehabilitacja.pl
Humana Medica OMEDA Panaceum NZOZ Stomatologia Białostoczek enel-med Centrum MEdyczne AXA Assistance PZU Allianz Compensa Hościłowicz Stomatologia

© 2024 Omeda Rehabilitacja Sp. z o.o.

Rehabilitacja stomatologiczna Białystok | Wypożyczalnia szyn cpm Białystok

Onepix. } DRE STUDIO
×
Strona główna Nasza oferta Konsultacje lekarskie Fala uderzeniowa Szyny CPM O nas Kontakt